Fejl og mangler
Ved fejl og mangler kontaktes Fælleskøkkenet.
- Fejl og mangler forårsaget af plejecentrene, udbedres så hurtigt som muligt for egen regning, hvis centeret ønsker fejl eller mangler udbedret.
- Fejl og mangler forårsaget af Fælleskøkkenet udbedres, så hurtigt som muligt.
- Ved fejl og mangler fra BC, kontaktes både BC og Fælleskøkkenet.
- Husk at oplyse kundenummer ved henvendelse til BC.
I tilfælde af at fødevarestyrelsen tilbagekalder produkter, der er leveret gennem Fælleskøkkenet eller Fælleskøkkenet selv finde fødevarer (halv- og helfabrikata), der kan have helbredsrisiko for mennesker, kontakter Fælleskøkkenet følgende:
- Kvalitetskoordinator, Lolland Kommune
- Gruppeleder Madservice, Guldborgsund Kommune
Efterfølgende sendes en orienteringsmail, så kontaktpersoner kan formidle informationen til berørte plejecentre.